Моя колекція замків

Мені завжди подобалися старовинні замки. Є в них щось таке магічне, загадкове, а часом і містичне, і вони як магніт знову і знову притягують до себе. І хоч я бачила далеко не всі замки України, невеличка колекція світлин і спогадів звідти вже зібрана.

ЛЬВІВЩИНА
Класика жанру, знаменита «Золота підкова» і не тільки… Мабуть, зі львівських замків і починають всі мандрівники.

Олесько

Завжди для мене Олеський замок був якимось таємничим. Я була тут двічі чи тричі - завжди пізньої осені. І тому тут для мене особлива атмосфера.



 Підгірці

Ну якщо Олеський замок - таємничий, то Підгорецький - точно містичний, овіяний         легендами і переказами. І хоч я там жодного разу так і не побачила Білу Пані, я не розлюбила Підгірці і вважаю їх одним з найкрасивіших місць Галичини.




Золочів

Тут найбільш відреставрований замок і саме місто дуже затишне. Ідеально для заміського відпочинку вихідного дня.




Свірж

Неймовірно мальовнича місцина - замок стоїть на березі озера, ззовні добре збережений. Добирання сюди дуже зручне. 


Старе Село

Старосільський замок знаходиться біля залізничної колії за кілька кілометрів від Львова. Залишилися руїни, надзвичайно цікаві, але стан споруди вкрай печальний.


Жовква

Ще одне місто неподалік Львова, у якому купа цікавинок, серед яких - і старовинний замок в центрі. Коли я там була, був відреставрований лише фасад, а всередині  - повна катастрофа! Та Жовква залишається для мене одним з найцікавіших міст Львівщини.




ВОЛИНЬ
Луцьк

Волинь для мене поки що обмежується лише Луцьком, де є чудовий замок Любарта. Побачила я його дуже засніженої весни - 8 березня) Але із задоволенням повернулася би ще.



ТЕРНОПІЛЬЩИНА

Край, де я відпочиваю серцем і душею. Тут надзвичайно багато цікавого, в тому числі і замків!

Тернопіль

Я закохана в Тернопіль, і так, тут є замок! Але він настільки не схожий на замок, що в мене не знайшлося жодної власної фотографії(( Але кому цікаво - загугліть!

Збараж

Всього кілька хвилин маршруткою від Тернополя - і вуаля: ви в Збаражі, малесенькому містечку, проте там дуже гарні замок і костел!



Кременець

А ще трохи далі від Збаража є чудесне містечко Кременець, яке надзвичайно цікаве! Там на горі, о нависає над містом, є легендарний замок королеви Бони, хоча сьогодні це вже руїни. Проте з замкової гори відкриваються неймовірні краєвиди!


вид на Кременець

Чортків

Теж не менш колоритне місто, з шикарним неоготичним костелом і руїнами стародавнього замку.



Бережани

Затишне, симпатичне місто, яке теж має, чим похвалитися - звісно ж, замком!


ПОДІЛЛЯ, ХМЕЛЬНИЧЧИНА
Дорога сюди була далекою, автостопом, проте і Поділля має, чим похвалитися.

Меджибіж

Велична фортеця на березі Південного Бугу, доволі велика і цікава!




Кам'янець-Подільський

Для когось - "попса", для когось - маст-хев, але я не знаю жодного мандрівника, який би там не був. І вам раджу!



Жванець
Зовсім неочікуване відкриття неподалік Кам'янця-Подільського. Від замку залишилася лише одна вежа на березі р. Жванчик



БУКОВИНА/БЕССАРАБІЯ

Хотин

Край мальовничий і цікавий, та фортеця там одна - Хотинська. Одна з найбільш збережених і красивих в Україні на берегах мальовничого Дністра.



ОДЕЩИНА
Білгород-Дністровський

Аккерманська фортеця - одна з найбільших і найкраще збережених в Україні. На березі лиману, вона дійсно неприступна.



ЗАКАРПАТТЯ
Закарпатська область - знахідка для туристів і мандрівників, "країна щастя", бо тут є майже все: старовинні міста, середньовічні замки, гори, водоспади, озера і ріки, вино і ...можна продовжувати безкінечно, та краще один раз побачити!

Мукачево

Одне з найулюбленіших моїх міст. А замок Паланок - поза всякою конкуренцією! Якийсь "закордонний" він)


Ужгород

Якщо чесно, Ужгородський замок мене не сильно вразив, але "галочка" від його відвідин вже є.



Невицький замок

Один з найцікавіших для мене. Знаходиться на височенній горі над Ужем, звідки відкриваються неймовірні краєвиди!


вид на р. Уж

Чинадієвський замок

Приклад того, як можна взяти замок у концесію і успішно його реставрувати! Раджу всім!


Замок Шенборнів

Як на мене, це більше схоже на палац, але всі вперто звуть замком. Тож, зараховую до них. Дуже гарна споруда, нині там - санаторій, що дуже крає моє серце...


Хуст

Хустський замок стоїть на високій горі, на яку трохи важко забиратися. Хоча це не замок вже.а лише руїни... Проте шикарна панорама компенсує всі зусилля!


Виноградів

Ще одне цікаве закарпатське місто, на околиці якого збереглися руїни замку на невисокій горі. 


"Колекція" моїх закордонних замків наразі невелика. Але я вірю, що це лише початок!

Краків, Польща

Замок "Вавель" дійсно вражає своєю красою і доглянутістю. Краківський замок був дитячою мрією, яка через багато років стала реальністю.



Перемишль, Польща

Місцевий замок мені важко назвати замком, адже він настільки відреставрований, що більше схожий на якусь державну організацію)) Хоча всередині збереглися атрибути фортець, а вид з замкової гори просто неперевершений!



вид з замку на місто

Сорока, Молдова

Замок у Сороці  знаходиться по той бік Дністра, звідти чудово видно Україну. Тому постійно таке враження, що нікуди і не їхав - ніби вдома. Фортеця в Сороці нагадує мені Хотинську - так само над Дністром, так само пов'язана зі Стефаном Великим.


Замок святого ангела, Рим, Італія

Цей шедевр архітектури колись був гробницею, потім замком, з часом - папською резиденцією. Розташований на березі Тибру. Він дуже красивий і приваблює туристів зі всього світу.



Неаполь, Італія

Неаполю пощастило з замками: їх до сьогодні збереглося аж три. Один з них - Кастель-дель-ово "Замок яйця". Знаходиться на острові, до якого з набережної прокладена доріжка. Виглядає могутньо, середньовічно і неприступно! А за ним на горизонті ледь видніються Апенінські гори. Краса!



Кастель Нуово, Неаполь

"Новий замок" споруджений королем Карлом Анжуйським. Будівництво фортеці тривало три роки. Однак повстанці-сицилійці так і не дозволили Карлу вселитися в замок. Тож першим монархом, який почав жити у фортеці, став його син.


Сант-Ельмо, Неаполь, Італія

Середньовічна фортеця на високому пагорбі. Звідти видно усе місто, море і вулкан.


Братиславський Град, Словаччина

Відновлений з руїн білосніжний замок є справжнім символом Братислави. Його видно з багатьох куточків словацької столиці. Вхід на територію безкоштовний, тож можна задарма милуватися панорамою міста.


Коментарі

Популярні публікації